Saturday, November 10, 2007

السيرش هوة اللي

السيرش هوة الللي

مقولات عامة في السيرش

Maha Omar: دي مسألة متروكة للسيرش هوة يقول فيها رأيه بحرية تامة و شفافية و مهلبية
hana saber: و جوز ولوز ومكسرات و بنات شربات
hana saber: لا بجد
hana saber: انا باقولك تشوفيه قبل ما يقوللك هما وتقوللهم والله ما شفته



Maha Omar: انا اللي رماني زماني و انتا استلقيتني
Maha Omar: انا مش شايف غير سيرش لولي


hana saber: انت فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
hana saber: ايه يا بنتىدة؟؟؟؟؟؟
Maha Omar: انا في السيرش اغوص
hana saber: النت وسنينه
Maha Omar: انا من ضيع عمره في السيرش
Maha Omar: لو اني اعرف السيرش ما كنت بدأت
Maha Omar: لسة فاكر السيرش يديلك أمان ؟
Maha Omar: و اللا فاكر جوجل هيعيد اللي كان
BUZZ!!!


hana saber: انا و السيرش وهواه
hana saber: فى السيرش يا ولدى طريقك مسدود مسدود
hana saber: لا بايخة
hana saber: صيغيها ان
hana saber: انت
hana saber: السيرش الشعبى
hana saber: انت سيرشى
hana saber: اقلب الأيقونة على فمها تطلع الكليكة لأمها
hana saber:
Maha Omar: هاهاهاهاهاها
BUZZ!!!
Maha Omar: لا لا لا
Maha Omar: سيرشي أنا .. من يكون ؟
hana saber: هو ايه اللى لالالالال
hana saber: يا خلى الفيلد ..
hana saber: يا حبيبى
hana saber: فينه بلوجى فينه
hana saber: !!!!!!!!!11111
Maha Omar: لو في سيرشك قد جوجل حقد ..
hana saber: فينه بلوجى فينه
Maha Omar: بين ياهو و جوجل سيرشين
Maha Omar: و مررت أمسي على الماوس
Maha Omar: انفض التراب المعشش في الجهاز
Maha Omar: و أقبل المودم
hana saber: الهياس الأعظم
Maha Omar: و الكايييييس
hana saber: و له انحاناءات الراوتر
Maha Omar: (laughing)
Maha Omar: (laughing)
Maha Omar: حلوةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
hana saber: بلوجى وطمطم
Maha Omar: ليدين من فورم و وويندوز
hana saber: بلوجى وطمطم
Maha Omar: اعطني باس ووردي أطلق ايميلي
Maha Omar: ااني سيفت ما كنسلتو شيئا
hana saber: انا بيل جيتس قال....انا الرصاص الويندوز ...ال1كرايت
hana saber: (laughing)
Maha Omar: (laughing)
hana saber: كن فيس بوكى .........
hana saber: عض ايميلى ولا تعذ بلوجى
hana saber: و لا تعض بلوجى
Maha Omar: مال البلوج ماله
Maha Omar: مفيش كومنت على باله
hana saber: قال خاد البلوج على حاله
hana saber: ..............
Maha Omar: كل شي عم يتسيف
Maha Omar: يامه المسج عل الباب
hana saber: بين بلوجين و موقع
Maha Omar: واخد ميجابايت كتييير
hana saber: قديش كان فى مداخلات
Maha Omar: ههههههههههههههههههههههههههههه
hana saber: ايه الهياس دة
hana saber: يا ربى
Maha Omar: سيفني مرة
hana saber: متخفيش انا مش هكنسل ...متخفيش لومين ندانى
Maha Omar: و كانسلني مرة
hana saber: بس بقة كفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاية
Maha Omar: كتنم مع
Maha Omar: بلوجي وطمطم في الياهو ماسنجر
hana saber: تهيس فى اللالاس
hana saber: (laughing)

No comments: